PORTION

استادم میگه :

سرنوشت ما تابع سرشت ماست !

راستی موقع تولد ٬ سرشتم رو با کی زدن ؟ اصلا زدن یا نه ؟ 

پس از روی این میشه نتیجه گرفت که :

تولدم مبارک !

یه خبر دیگه : 

قراره برم استاد یار فلسفه بشم . من که فکر میکنم موفق میشم !!!

 

Tedium

کرک جان ! راست گفتی ؛ خوب خواندی ؛ ناز آوازت

من این آواز تلخت را ...

من این غمگین سرودت را

هم آواز پرستو های آه خویشتن پرواز خواهم داد

به شهر ؛ پرواز خواهم داد

------------------------------

کاش حداقل یه دونه پرستو داشتم تا می تونستم پروازش بدم .

کاش می تونستم بهش بگم تا دلم رو براش ببره

کاش خودم می تونستم پرستو بشم تا ....

ولی فعلا که نه پرستو دارم و نه خودم پرستو هستم

پس من چی کار کنم

کاش این جاده دل تنگ من رو پیش تو میاورد

کاش ....


خدایا شکرت !!!

نمی دونم چرا خدا با ما بچه دهاتی ها این جوری تا می کنه ؟؟؟

خوب این هم از قسمت عید ما

سالی که نکوست از بهارش پیداست ..... حافظا

مامان و بابا ؛

خوب از اول مهر که هم دیگه رو ندیدیم . عید هم که این جوری شد .

عیبی نداره تابستون اگه خدا بخواد ....


 

من رو ببخش !!!



آن نی خشکم
 
که بر لب نوازشگر ناپیدای تو

که قصه ی فراق را در من می نوازی

به غربت خویش پی بردم

و اکنون نه در این عالم

که در خویشتن قرار ندارم

و نه در زیستن

که در بودن خویش نمی گنجم

که جامه ی تنگ خویشتنم

و کاش یک باره نادانی شومی !

تا از خویش خلاصی یافتمی ...