زنده باد ایرانی !!!

بارها از خود سوال می کنم اگر سیاست تنش زدایی را پی می گرفتیم اکنون نمی توانستیم با خیالی آسوده به فعالیت هسته ای ادامه دهیم ؟! از خود می پرسم آیا بازی با توپ های پر پیروزی شیرینی را برای ما به ارمغان می آورد ؟! آیا برخورد های این چنینی زمان رسیدن به موفقیت را به تاخیر نینداخت ؟! آیا زمان هزینه شده در مقابل بهای پرداخت شده نابرابر نیست ؟!

 

درست است که اکنون با تلاش و زحمات دولت های قبلی به این موفقیت رسیده ایم و مدیون آنها و جوانان آن دوره و این دوره هستیم ، درست است که با توان ملی به فناوری هسته ای دست پیدا کرده ایم ، ولی اگر همان سیاست های قبلی را طی می کردیم ، اگر زحمات گذشتگان را ارج می نهادیم ، زدوتر از الان ثمره ی زحماتمان را برداشت می کردیم ، تا این حد زیر فشار های سیاسی و اقتصادی قرار نمی گرفتیم ، چهره ی دوست داشتنی و زیبایی را از فرهنگ ایرانی به جهان عرضه می کردیم

 

این موفقیت را تبریک می گویم و به ایرانی بودنم  افتخار می کنم  ولی این نکته را از یاد نمی برم  که موفقیت مطمئن و ماندگار در گروی تدبیر است و با درایت حاصل می شود  

نظرات 5 + ارسال نظر
سلمان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ

ولادت با سعادت حضرت عالی رو تبریک می گم ! همین امروز که تو به دنیا اومدی ،‌ خیلی ها رفتن ... قدر بودن رو باید دونست . و اگه قدر رفتن رو هم بفهمیم ، دیگه خوش به حالمونه !
قبول دارم که حرفای جالبی نزدم ! شرمنده ...

تولدت مبارک ! سعید گفته تا شام ندی از کادو خبری نیست . می دونی که من هم رو حرف سعید حرف نمی زنم !!! حالا باید چیکار کنیم ؟!

حسن یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

منظورت از اعتمادسازی همان تعلیق است! چون دولت قبلی به بهانه اعتمادسازی ۲ سال تمام فعالیت های هسته ای را تعلیق کرده بود.

سلمان شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ق.ظ

علی ! یه ذره تبلیغ کن واسه وبلاگت ! چقدر سوت و کوره ٬ آدم میاد این جا دلش می گیره !!!
دیروز استادیوم تشریف بردید ؟‌ خوش گذشت ؟‌ بازی استقلال رو می دیدی ٬ یا پیگیر بازی پاس بودی ٬ یا حواست پیش سپاهان بود ؟!!!
گفته بودی نظراتم پرت و پلا و بی ربطه ! ولی وقتی جدید ننوشتی ٬ من هم می خوام یه چیزی بنویسم ٬ خوب مجبورم راجع به بازی های دیروز بنویسم دیگه !
موفق باشی ! یا علی ...

فاطمه یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام! چه صحبتهایی شنیده میشه جدیدا...قدرتی خدا...

سیدتقی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ق.ظ http://asedtaghi.persianblog.com

احسنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد