عجب یلدا ٬ شبی بود !!!

دیوان حافظ که نداشتم آخه نامرد از دستم قاپیده و من رو بدون دیوان گذاشته ٬ من که می دونم یه بار هم لاش رو باز نمی کنه ٬ خدا وکیل ملت خنگ تشریف دارند ( البته بلا نسبت شما دوست عزیز ) و باز البته کلمه ی مبارک خر رو هم باید چاشنی کار کرد تا بتونیم یه ذره حق مطلب رو ادا کنیم و باز برا سومین بار البته جمع این دو کلمه واژه ی ملموس ترک رو به یاد ما میاره !!!

طرف برا این که من رو بچزونه دیوانم رو گرفته و گذاشته رو طاقچه ی اتاقش ٬ نه میذاره من به کارم برسم و نه خودش از اون استفاده میکنه ! فقط چی ؟  برا این که من این وسط به خیال خودش ضایع بشم !!!

خلاصه شب یلدا رو بدون دیوان سر کردم تا این که یه عزیز دوست داشتنی آخر شب زنگ زد و فالی رو که خودش به جای من گرفته بود رو خوند ٬ خدا وکیل مرام رو داری ٬ یکی اون جوری می کنه ٬ یکی هم مثل این دوست گرامی و هیچ وقت جدا نشدنی زنگ بزنه و فالی رو که برات گرفته رو بخونه

خدا از این دوستا زیاد کنه ( آخ پام )

ولی حافظ هم کم حال من رو نگرفتا ٬ داشتم تو عوالم خودم سیر می کردم که اگه کارم درست بشه چی میشه ٬ اگه این جوری بشه چه روزگار خوبی رو دارم ٬ اگه و اگه و اگه های زیادی که هیچ کدومشون هم زیاده خواهی نیست ٬ ولی جناب حضرت اجل فرمودند که خواب دیدی خیره ٬ بذار در کوزه آبشو بخور

--------------------------------------------------

تا شما خانه تان سمت شمال ده ماست 
قبله ی دهکده مان سمت شمال است عزیز

پنجره ٬ بین من و توست مرا بوسه بزن
بوسه از آن طرف شیشه حلال است عزیز



نظرات 13 + ارسال نظر
فرا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ق.ظ http://gastby.persianblog.com

سلام

هدی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ http://i3lue.persianblog.com

حلالیش که حلاله! ... ولی یکی ببینه میگه سه نقطه! ... ..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:24 ب.ظ

چقدر خوب بوسه از پشت شیشه حلال؟؟ خوب شد گفتیاااا!
وبلاگ قشنگی دارین موفق باشید

ع۲ سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ب.ظ

پات چی شده ؟

فاطیما چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ق.ظ

ارزونی خودش!بده از بار منت خلاص شدی؟عوضش دیوان بعدی فقط مال خودته!

لات جوانمرد چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ http://laat.persianblog.com

چه شوخیه فرهنیگیی باهات کرده...زت چوغ

سلمان پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ق.ظ

لگد خورده لابد !
مثلا ادای فیلم ها رو در آوردی ؟!!!
امتحان الک داریم !‌ خدا خودش به خیر بگذراناد !!!!

هداک پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

:)) عحب !!

بیلی و من جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ http://assad.persianblog.com

سلام نمیدانم چرا وقتی به روز می کنی در لینکهای من نشان داده نمی شویُ بعد هم نوشتن کامنت اینجا به دلخواه سخت است که بعضی از حروف را نمی گیرد.

سوگند شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:11 ق.ظ http://myweb.mihanblog.com

موفق وشاد باشید

سلمان شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ق.ظ

باورم نمی شه کانترت ( شمارشگر !!! ) از ۱۰۰۰۰ گذشته باشه !!!!!

دن کیشوت شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ق.ظ

معلومه که الک رو خوب دادی

بیژن جمعه 11 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد