سلام بر تو بانوی بانوان…

نخلهای خاک آلود فدک هنوز از ستمی که بر تو روا
داشتند، می گریند؛
زندگی تو گواه مظلومیت همه
دودمان هابیل است،
همچنانکه وجود تو گواه قدس
 و عصمت خدا بر زمینیان بود...

تازیانه ای که بر پیکر نازنین تو فرو کوفتند،

تبری بود که بندگان بت به انتقام نابودی اصنام

بر پیکر توحید ابراهیم فرود آوردند؛

هماره شرمسار باد دستی که بر گونه ی
خدا گون تو سیلی زد،

دریغا دل اگر در غم تو پاره شود شگفت نیست،

چرا که شکستن پهلوی تو عظیمتر از شکستن
دیوار کعبه بود،
و چون قامت ستوار تو را به ستم
بر خاک نشاندند دین از پای افتاد...

با تمام دل بر تو می گرییم که نماد بهی بودی

و ودیعه ی رحمت خدا بر آدمیان؛ و چون ترا کشتند

انسانیت بی مادر شد و خون هابیل از رگ حیات
هر انسان
در گستره ی تاریخ از نو جوشید
و مظلومیت داغ،
زخمی شد بر جبین زندگی مؤمنان،
 و حیات پژمرد
و اوراق قرآن به تطاول طوفان پراکند،
و علی (ع) تنها ماند ...

و بشریت در گرداب فاجعه افتاد.

 

        یا فاطمه ! امروز روز پر گرفتن توست.

به ما نیز پرواز را بیاموز که از  هر سکون ، خسته ایم.

                                                                                 آمین...

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بچه های اعماق سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیزم
بنده هم به نوبهی خودم این واقعه ی تاریخی رو
به همه دوستان و شما تسلیت میگم
و برای شما دوست عزیزم آرزوی موفقیت و شاداب ی میکنم
دوست من من خوشحال میشم
که شما به جمع رفقای من بپیوندید
باعث افتخار ماست
اگر علاقه داشتی به تبادل لینک و لوگو حتما به من خبر بده
باعث خوشحالی من میشه
شاد و پیروز باشی تا بعد فلا......

ع۱ چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ق.ظ http://aatbebfaes.persianblog.com

تو این چند روز که گذشت خیلی خوب حضورش رو حس کردم....و آمین...

عرفان چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ق.ظ http://erfaniii.persianblog.com

سلام .از سبک و شکل و شمایل وبلگت معلومه که از اوناییی هستی که اونجورین و من اونایی که اون جورین رو خیلی دوس دارم.

سرمه چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ق.ظ http://avayeatash.blogsky.com

ببین پینگ نمی کنی باید برم بشینم از کی بخونم....

سعید پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

ببالاخره من هم به دنیای ارتباطات وصل شدم اما ....

سرمه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ

می خواستم بگم که...تسلیت

فاطیما جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:45 ب.ظ

خدا پدر اون میل رو بیامرزه که به آپ دیت ملت کمک میکنه!

ع۲ شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:15 ق.ظ

و زمان...رمز گذشتن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد