روزنه ای به رنگ

در شب تردید من ٬ برگ نگاه !
می روی با موج خاموشی کجا ؟
ریشه ام از هوشیاری خورده آب :
من کجا ٬ خاک فراموشی کجا .

دور بود از سبزه زار رنگ ها
زورق بستر فراز موج خواب .
پرتویی آیینه را لبریز کرد :
طرح من آلوده شد با آفتاب .

اندهی خم شد فراز شط نور :
چشم در آب می بیند مرا .
سایه ی ترسی به ره لغزید و رفت .
جویباری خواب می بیند مرا .

در نسیمی لغزشی رفتم به راه
راه ٬ نقش پای من از یاد برد .
سرگذشت من به لب ها ره نیافت :
ریگ باد آورده ای را باد برد .

می دونستم که از دست من خیلی عصبانی هستی
ولی مثل همیشه با مهربونی دفتر ماجراهامون
رو بستی ٬ من هم مثل همیشه ...

من رو ببخش

روزت هم مبارک

نظرات 15 + ارسال نظر
....@ شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ب.ظ

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست
بس در در بیماری هجر تو گریانم چو شمع.....

فواد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

میدونی محک چیه؟!همون که به طلا میزنن تا عیارش مشخص شه!این بستن دفتر ماجراها نیست!این محکه!البته من که به عیارش مطمئنم!خواستم بقیه رو هم مطمئن کنم!

فواد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ب.ظ

امروز بازم فال گرفتم!اومد:
نازپرورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد....

آیناز شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ http://parandeyebibal.persianblog.com

سلام علی جان...مرسی که پیشم اومدی...البته من حرفت رو قبول ندارم شاید یه روزی عشق هم انکار بشه...اما با همه این حرفها روز زن مبارک!

هادی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ http://m1986.blogspot.com

ای درد مرا درمان در بستر بیماری.........ای یاد تو ام مونس در گوشه ی تنهایی.

هرچی بگیم کم گفتیم.................................................................................................................................................................
بای

دااش کوچیکه شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ب.ظ http://alimaadan.blogsky.com

سکوتم را شنیدی : بسان نسیمی از روی خودم برخواهم خاست ٬ درها را خواهم گشود ٬ در شب جاویدان خواهم وزید .... این هم از فال امروز من

سلمان یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ق.ظ

دیگه وبلاگهای علی آقا رو ما هم نمی فهمیم !!!‌
اصطلاحا :‌ من و سعید هم رفنیم جزو باقالی ها !!!!

ع۱ یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ

۱. آقا سلمان شما هم اگه مینوشتید مطمئنا کسی بلاگتون رو نمیفهمید ;)
2. علی آقا روز ایشون مبارک و میبخشدتون...:)

فاطیما یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ب.ظ

خیلی بهترم!
اکسیر عشق بر مسم افتاد و...........

دااش کوچیکه یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:39 ب.ظ http://alimaadan.blogsky.com

اگه یه ذره به من هم نگاه می کردی می فهمیدی

سعید دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ق.ظ

من ماندم و حوضم.......

ع۲ دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:13 ق.ظ

خب خوبه سلمان تاره رفته جز باقالی ها...چون ما جز باقالی ها بودیم...D:

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:46 ب.ظ

حالا خر بیار و باقالی بار کن!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ب.ظ

میگم بهتر نیست «هم»رو بذاری قبل از «رو»؟

دااش کوچیکه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ http://alimaadan.blogsky.com

آقا من همین جا این نظر بالایی رو محکوم می کنم ٬ آصفی هم فردا اعلام می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد