خوابم میاد !

من ـ نیزه دار کهن ـ آتش می شوم

او ـ دشمن زیبا ـ شبنم نوازش می افشاند

دستم را می گیرد

و ما ـ دو مردم روزگاران کهن ـ می گذریم

به نی ها تن می ساییم ٬

و به لالایی سبزشان ٬ گهواره ی روان را نوسان می دهیم

و آبی بلند ٬ خلوت ما را می آراید


تو این چند روزه چند بار ازم بازخواست شد ٬ چند بار توبیخ شدم

چند بار به خودم گفتم که من چقدر بدم ٬

ولی بعد با خودم می گفتم به من چه که بقیه خوبند ؟؟؟

--------------------------------------------

همچینی هوای استخر به سرم زده

نظرات 13 + ارسال نظر
ع۱ دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ

به اونا چه که شما بدید...!؟

سرمه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:46 ق.ظ

اصلآ بد بودن این روزها بهتره!

آیناز دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ب.ظ http://parandeyebibal.persianblog.com

سلام...چرا توبیخ شدی؟...راستی من حرفت و قبول ندارم راجع به تقدیر و اینا...همه چیز از دید من برنامه ریزی شدس حتی اون تا دم مرگ رفتن و سالم برگشتن...

یکی از اون بقیه ها! دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ

حالا بقیه هم همچینی .......به خودت نگیر!

فاطیما سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:06 ب.ظ

من از این شعره خیلی خوشم اومد!

دااش کوچیکه سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ب.ظ http://alimaadan.blogsky.com

می دونی مال کیه که ؟

سلمان سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ب.ظ

امیدوارم نخ وبلاگ قبلیت زود زود باز شه ...

سعید سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

خدایا گوش شیطون کر داریم میریم استخر اما این دفعه ۳ تایی

دس چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ب.ظ

برادر محترم! چه معنی داشت تن به نی بسایید ؟! این حرکت مشکوک میزد!.

دو نقطه دی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:56 ب.ظ

رشتیه تو جبهه پشت ضد هوایی بوده میزنه یه هواپیما رو میندازه. خلبانه با چتر نجات میپره بیرون، یارو میگه: بچه ها در رین صاحابش اومد

ع۲ پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:17 ق.ظ

پس باید خیلی مواظب سرت باشی...;)

دا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

سلمان شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ب.ظ

من چند بار هم F5 زدم ها !!!‌ اما باز همین رو آورد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد