من باید بتوانم !!!

آن قدر شکست خوردم ٬ تا راه شکست دادن را آموختم
و بدترین کلمات برای من اینهاست :

نمی دانم ـ نمی توانم ـ نمی شود

این جا تو داهات هوا خیلی خوبه ٬ شبا رو با شمردن ستاره ها
صبح می کنم ٬ زندگی کردن تو داهات به من این ها رو نشون
داد ٬ همونایی که تو شهر زیاد به چشم میاد ٬ همین نمی توانم ها
همین نمی شود ها ٬ اما تو داهات همه حرف از شدن می زنند

همه حرف از توکل می زنند ٬ چیزی که تو شهر اصلا وجود نداره

نظرات 10 + ارسال نظر
تاجر عشق دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام خیلی عالی بود یه سری هم به من بزنید بای

آیناز دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:30 ق.ظ http://parandeyebibal.persianblog.com

سلام...آن قدر شکست خوردم تا راه شکست دادن را آموختم...این چه معنی می تونه داشته باشه؟
مقایسه دنیای طبیعی با ساخته های ناقص العقل ها بیشتر از اینها حرف داره...آپ کردم...راستی در مورد اون هم شاید تو راست بگی!

فاطیما دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:30 ق.ظ

جمله ی اولش یه کم ناپلئونی بود(;
اما بقیه اش......تو شهرم هست!نیست؟

ع۱ دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ب.ظ

اوهوم...

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:41 ب.ظ

؟؟......
..
..؟؟

فاطمه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:12 ب.ظ

با دانشجوی مملکت که دارن شاگرد اول میشن صحبت از ناپلئون و ناپلئونی و اینا نکن چون اینا آدم رو یاد ۱۰ میندازه نه بیست!
آها راستی! دهات(روستا) ای که امکانات اینترنت و اینا داره باید خیلی باکلاس باشه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!خوش به حالتون!

باران دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:59 ب.ظ http://barooneatefe.persianblog.com

سلاااااااااااااااااااام!خوبی؟ کاش میشد این کلمه ها رو از یاد ببریم!‌اما میشه؟ ......

سعید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ

دفعه پیش که رفتی دهات صحبت از گاو و گوسفند بود اما الان صحبت از توکل و از این جور چیز ها.......قضاوت با خود خواننده ها(;

معلومه دیگه ! سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ب.ظ

من می گم تو شهر هم می شه پیدا کرد ... البته اگه یه کم بگردی دنبالش ... آخه یه ذره کم رنگه ...
و چه خوب می شه که بگردی و پیداش کنی ... همین جا ... درون خودت ... خیلی خوبه ها !

ع۲ چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ق.ظ

هنوز همون دهاتی ای...با همه شهری شدنت ! ;)...من دلم کک مکی شده واسه یه تنفس عمیق...اینجا آدماش مثل هواشن...هواش مثل چهره اش...دلش مثل شباش...خوش به حالت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد