چیز خفن

از این به بعد اگه تو میدون انقلاب و حومه بهتون فشار اومد

دیگه ناراحت نباشین که کدوم سینما برم یا کدوم مسجد

یا این که کاش من هم دانشجوی دانشگاه تهران بودم

چون طی جلسه یی که با احمدی نژاد داشتیم ( من و

سعید ) قرار شد پروژه ی ایجاد یک ایستگاه راحت کنی تو

میدون ٬ رو به دست بگیریم و باعث خوشحالی دل مردم بشیم

چون هم من ٬ هم سعید و هم احمدی نژاد میدونیم که

خوشحالی بعدش چقدر دلنشینه !!!

خلاصه خواستم بگم اولین پروژه ی کاری مون رو گرفتیم

و این که عباس آقا کار اینه نه اونی که تو انجام میدی

کار اینه که دل مردم رو شاد کنی نه این که به مردم ...

در ضمن اگه کار عمرانی خفن دارین من رو خبر کنین !!!

نظرات 11 + ارسال نظر
سلمان جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ب.ظ

خوب وقتی مزخرف می نویسی ٬ کسی هم نمی یاد نظر بده دیگه !!!

ع۱ شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ق.ظ

نه اینکه به مردم ...؟

هادی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:52 ق.ظ http://m1986.blogspot.com

:-?
نگفته بوووووودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما جالبه ها--شروع نکرده زدی تو خط خدمت.
بپا به قزوینیا خدمت نکنی.

فاطیما شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ق.ظ

وای که اگه احمدی نژاد تو رو نداشت چی کار میکرد؟و البته بالعکس!

آیناز شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ب.ظ http://parandeyebibal.persianblog.com

سلام...ااا...تو که قبله ها معدنی بودی چی شد عمرانی شدی؟...اونجاها زیاد نمی رم و چند باری هم که رفتم زیاد به قیافه آدما توجه نکردم...جالبه؟

ع۲ شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:37 ب.ظ

آره عباس آقا...راست می گه...:D

ع۱ شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:35 ب.ظ

حتما راست میگه دیگه...هممم...؟

د.س یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:17 ب.ظ

با پوزش فراوان. استراحت کنی دیگه چیه ؟! منظورتون گذاشتن ۵ تا صندلی بغل همدیگه بود یا دستشویی عمومی ؟!
-------------

فاطیما دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

اه!خسته شدم اینقدر اومدم اینجا و ۸تا بود!

سعید سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ

اینجا درها همیشه به روی شما باز است !!!!!!!حتی بر خلاف مساجد یا سینما ها یا دانشگاه که بالاخره یک وقتی درش بسته می شه و دیگه نمیشه از امکانات رفاهیش استفاده کرد

باران۱ سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://barooneatefe.persianblog.com

سلااااااااااام!خوبی؟ // موفق باشی! (چشمک) آپدیت کردم‌!مهم! :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد