خـــــــــــــــــونه

آخ که دارم میمیرم از خستگی ٬ از صبح دارم از این بنگاه میرم اون بنگاه دنبال خونه می گردم
آخه مامانم اینا دارن عین من شهری میشن و از داهات میان شهر پیش من ٬ یعنی هر چی گاو و گوسفند و مرغ و خروس داشتیم فروختیم ( البته نازی رو هنوز داریم ها ) ولی مگه با این قیمتا میشه خونه پیدا شه ٬ یارو خیر سرش مثلا داره خونه میفروشه ٬ انصافا طویله ی ما از اینی که هست شیک تره و جا دارتر ٬ طرف با کمال پررویی میگه تازه تعمیره ٬ معلوم نیست کجای خونه رو تعمیر کرده !!!
 اگه خونه ی تعمیر شده این باشه ببین بدون تعمیر چی بوده

کو این آقا سعید ما  که بگه احمدی نژاد خوبه ٬ احمدی نژاد گله ٬ احمدی نژاد این کار رو کرده اون کار رو کرده ٬ خوب این کارا رو که میشد یه عمله هم انجام بده

حالا از شانس ما یه خونه هم که گیر آوردیم مامان ما گیر میده که چی پایینی ها ارمنی اند . حالا نه به خاطر ارمنی بودنشونه ها ٬ فقط به خاطر دختر این خانوم ارمنیه که ... اصلا موقع دیدن خونه به خونه نگاه نمی کرد که ٬ مدام به چشمای من زل زده بود که مبادا دل من ...

انصافا دختره ارمنیه و آزاد به من چه ربطی داره ؟!!!

 

نظرات 20 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:49 ب.ظ http://tactaz.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه خواستی تبادل لینک کنیم بهم بگو قربانت علی

آیناز چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:17 ب.ظ http://parandeyebibal.persianblog.com

نه خیر مثل اینکه جدیه...کجایی؟ در عوالم بالا؟!!! خونه نو مبارک...ایشالا این خونه رو هم از دست ندید!!!!!!! از اون قضیه هم خواهش می کنم قابلی نداشت...آپ کردم

سرمه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

ای ول بابا خوش به حالت...دختر ارمنی D:

فاطیما پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:07 ق.ظ

والله!انصافا دختره ارمنیه و آزاد به تو چه ربطی داره ؟!!!اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتغفرالله!

دن کیشوت پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ

خوشم میاد درکم می کنی !

سعید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ب.ظ

به به دنکی به دنبال خانه می گردد

الیاس جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:47 ق.ظ http://tosan392.persianblog.com

اخی..مبارکه

ع۲ جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ب.ظ

آره ...به منم ربطی نداره !...جای بعضی ها خالیه...D:

تابلوه دیگه !!! شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 ق.ظ

اون پاراگراف آخر رو واسه من و سعید خیلی مفصل تر تعریف کردی !!!

چه گل زرد قشنگی !!!!

D :D : D :D:

نقطه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ق.ظ http://m1986.blogspot.com

حاجی کیشوت مگه سواره اسبت نبودی؟؟
اما دلم برا دختر ارمنیه میسوزه..!
میدونی چرا؟؟
آخه مثکه داشته میترشیده دیگه.گفته ((مفت باشه کوفت باشه))دل خودشو زده به دریا که از تو دلببره..
بنده خداا..آخی.
خدا ایشالا بازش کنه!!!!
بابا بخت و میگم چرا فکره بد میکنی..
یا ح...ق

ع۲ یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:20 ب.ظ

بیچاره علی...این همه نوشته همه گیر دادن به این دختر ارمنیه بلا سوخته...;)

علی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ق.ظ http://tactaz.blogsky.com

سلام لینکتو گذاشتم

... دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:29 ق.ظ

جالبه!!!!!!!!!ملت اول خونه رو می تکونن ، بعد خونه رو می خرن!!! تازه قبلش هم ....

د.ج سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ق.ظ

عزیز جان رنگ فونت رو سفید کن که ما پیرمردها هم یک چیزی ببینیم!

فاطیما سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ

و این منم در آستانه ی دو در کردن یک کلاس!!!

دن کیشوت سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ب.ظ

آخ که کار خودت رو می کنی !!!

سلمان چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:45 ق.ظ

ای خداااااااااا ! منتظری نظرات زیاد شه ؟!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

مشکل از ضد زلزله هاست !

ع۱ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ب.ظ

دختر چی چیه...؟ هممم..؟
به هر حال مبارکه..:)

فاطیما جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:01 ق.ظ

راست میگه دیگه!چرا آپ دیت نمیکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد